Selasa, 14 Januari 2014

Kunjungan Majlis Perkahwinan Abd Hakim, Taman Sri Putri 17032013


Barakallah kepada kedua mempelai di atas pernikahan mereka, semoga Allah memberkati kalian sekeluarga..

Kira kawan baik saya juga Abd Hakim ni sebab kami kenal dari Tingkatan brapa ntah dan masa kecik tu ada juga feeling2x dengan abang dia...ntah sapa pun dah x ingat..ala, masa tu masa ngada2x..yelah kan..hehe...

Masa mula2x datang terus salam mak pengantin lelaki iaitu ex-classmate saya 5 Cekal 2002 di SMK Meru, Klang...dan...dan..nak tahu apa...mak pengantin tanya bila turn saya, hehe...saya just cakap insyaAllah...dan ...dan...dan....mak pengantin ada bgtau saya mcamana dia pertemukan jodoh anak dia ni...wow....memang ekslusif kan...

Takper, biar saya dan keluarga dia je yang tahu...tapi rahsia ni i dah tahu tau Hakim..hehehe...mana tau u ada terbaca ke kan..

Ok, jom view picture disepanjang majlis..isteri hakim berpurdah tau...siapa kata orang berpurdah x boleh pakai baju cantik2x...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Design by Pink Is Love | Tempah Blog.Copyright © 2013 Pesona Indah Hantaran