Selasa, 14 Januari 2014

Cara-cara memasang khemah kenduri kahwin



Hi....

Kali ini saya nak tunjukkan cara-cara memasang khemah. Saya amik contoh ni masa khemah untuk majlis perkahwinan adik saya Siti Badriah dan abang saya Abd Salam di rumah kami..

Pasang pada waktu malam sebab sejukkkkk.....x ada panas sangat kan...

Bagi sesiapa yang nak menjinak2x kan diri untuk menceburkan diri anda dalam dunia pemasangan khemah ni, mgkin ni boleh rujukan..

Yang paling penting, anda ada lori untuk membawa semua alat khemah, hokeyy!

jom view




eh, sempat pulak kan...selepas kiri, pengantin lama da..dah perkenalkan si chomel kalid ari tu kan...buah hati dia lah tu....hehe...yang sebelah kanan tu bila nak jadi penganti?? tungguuu......





Total semuanya...11 ke 12 ntah...dari hujung taman ke hujung taman tu...hehe...masa i nanti, alar, kita ni biasa2x je..ikutkan buat majlis doa selamat pun dah ok...senang...hehe...

Ok2x...ni je nak cerita, nnt saya updated lain lagi ok!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Design by Pink Is Love | Tempah Blog.Copyright © 2013 Pesona Indah Hantaran